turundus
Ian Leman
Külmade e-kirjade saatmise step-by-step õpetus
B2B ehk ärilt ärile müügis on külmade e-kirjade saatmine alati olnud ja on endiselt üks tõhusamaid viise kvaliteetsete müügivihjete loomiseks. Hästi koostatud, isikupärastatud ja sihitud külm e-kiri võib olla eduka müügisuhtluse lähtepunkt. Kuna aga külm e-kiri on selline kiri, mis saadetakse potentsiaalsele kliendile, kellega pole varasemalt suheldud, on väljavaated veidi keerulised ning vastuse saamine (või isegi saajapoolne kirja avamine) tõsine väljakutse.
Content Marketing Institute’i uuringu kohaselt kasutab 77% B2B ettevõtetest e-turundust osana oma turundusstrateegiast. Sama uuring kinnitab, et 87% B2B turundajatest ütleb, et meiliturundus on nende jaoks ülioluline taktika.
Järgnevalt kirjeldame samm-sammult, millele tuleb tähelepanu pöörata, kui soovitakse e-mailide kaudu külma müüki teha.
1. samm: vali domeen külmade e-kirjade saatmiseks
Esimese asjana tuleb üles seada eraldi domeen ja postkast, mida kasutada ainult külmade e-kirjade jaoks. See on vajalik samm peamiselt domeeni turvalisuse huvides, kuid võimaldab ka potentsiaalsete klientide vastuseid tõhusamalt käsitleda, kuna need ei segune teiste ärimeilidega.
Uue domeeni saab osta oma praeguselt domeenipakkujalt, kuid valida võib ka mõne muu domeenipakkuja. Mõned näited on Namecheap, Google Domains, GoDaddy ja paljud teised. Domeenipakkuja valik on iga firma enda otsustada ja meilisõnumite saatmise seisukohast pole see oluline. Küll aga on oluline uue domeeni nimi. Mida rohkem sarnaneb külmade e-kirjade domeeni nimi ettevõtte domeeniga, seda parem – nii ei satu potentsiaalsed kliendid segadusse. Näiteks kui peamine domeeninimi on colliber.com, on külmade e-kirjade saatmiseks hea kasutada aadressi colliber.co või colliber.io.
Võimaluse korral saab osta ühe aasta vana või isegi vanema kasutatud domeeni. Domeeni vanus on rämpspostifiltrite jaoks oluline. Selle põhjuseks on asjaolu, et rämpsposti saatjad kasutavad enda e-kirjade saatmiseks vastloodud ja värskeid domeene. Seega võib öelda, et mida vanem domeen, seda parem – kuid tähelepanu tuleb pöörata ka antud domeeni mainele. 3
Kasutatud domeenil peaks olema hea maine, et seda saaks turvaliselt kasutada e-kirjade väljastamiseks. Mis juhtub, kui domeeni maine on halb? Rämpspostifiltrid blokeerivad sellistelt domeenidelt saadetud meilid, suunavates need rämpsposti kausta või panevad saatja isegi musta nimekirja. Seega tuleb kontrollida enne domeeni ostmist kindlasti selle mainet. Selleks on tööriistad nagu Talos ja MX Toolbox, mis võimaldavad hankida teavet ja kontrollida, kas domeen on mustas nimekirjas.
Kuidas on lood tasuta Gmaili konto kasutamisega külmade e-kirjade saatmiseks? Seda võib teha, kuid professionaalse kuvandi, kaubamärgi ja järjepidevuse huvides on soovitatav kasutada siiski selleks spetsiaalselt kohandatud domeeni.
2. samm: suuna domeen oma e-kirjade majutamise serverisse
Kui domeen ostetud, tuleb see suunata enda valitud meiliserverisse. Kui domeen ja server selle majutamiseks pärinevad samalt pakkujalt, saab need tavaliselt mõne klikiga juhtpaneelil ühendada. Kui domeen pärineb aga mõnelt teiselt pakkujalt – näiteks on domeen registreeritud GoDaddy-s, kuid serverit majutatakse HostGatoris, tuleb järgida alltoodud samme:
- Minge oma majutusteenuse pakkuja juhtpaneelile ja kopeerige nimeserverid. Siin on näide selle kohta, kuidas seda HostGatoris teha: https://www.hostgator.com/help/article/what-are-my-name-servers
- Logige sisse oma domeenipakkuja juhtpaneelile ja avage oma uue domeeni DNS-i seaded. Kleepige nimeserverid kohandatud nimeserverite alla ja klõpsake nuppu Salvesta.
3. samm: seadista SPF- ja DKIM-kirjed meilide turvalisuse tagamiseks
SPF ja DKIM on kaks turvamehhanismi, mis takistavad petturitel firma nimel võltsitud e-kirju saatmast. Nende kahe kirje seadistamine domeeni DNS-is viib teid sammu võrra lähemale sellele, et õigest domeenist pärinevad meilid toimetatakse edukalt klientideni ja domeen jääb turvaliseks.
Kõige tavalisemate domeenihostide jaoks SPF-i seadistamiseks tuleb teha järgmist:
Google Microsoft Zoho NameCheap GodDaddy Amazon SES
Mõne populaarse hosti jaoks DKIM-i seadistamiseks tehke järgmist:
Microsoft Zoho NameCheap
Kui teil on olemas Woodpeckeri rakendus, siis sealt saab kontrollida, kas SPF- ja DKIM-kirjed on õigesti seadistatud:
Allikas: https://woodpecker.co/blog/how-to-set-up-a-domain-and-mailbox-for-cold-outreach/
Kui esineb raskusi SPF- ja DKIM-kirjete seadistamisega, võtke ühendust Woodpecker’i toega ja nad aitavad teid. Kui soovite rohkem teada saada SPF-i ja DKIM-i kohta, kuidas need töötavad ja kuidas neid konfigureerida, siis lähemalt saab lugeda artiklist: “What is DKIM & SPF? And How to Set It Up?”
4. samm: soojenda uut domeeni ja e-posti aadressi
Igal vastloodud domeenil on vaikimisi neutraalne maine. See tähendab, et rämpspostifiltrid hoiavad domeenil tähelepanelikult silma peal ja võivad muutuda ärevaks, kui saadate ootamatult suure hulga e-kirju. Enne suure hulga e-kirjade saatmist peab teie domeen teenima oma hea maine. Selle saavutamiseks tuleb läbida protsess, mida nimetatakse domeeni soojendamiseks. Põhimõte on saata oma väljaminevast postkastist vaid väike hulk e-kirju päevas adressaatidele, kelle kohta teate, et nad teile vastavad – näiteks perele, sõpradele või kolleegidele. Tuleb meeles pidada, et kui domeenil on rohkem kui üks postkast, peab neid kõiki eraldi soojendama.
Soovitatav on saata 5–10 e-kirja päevas ja aja jooksul nende arvu aeglaselt suurendada. Soojendamine peaks kestma umbes kolm kuud. Vahepeal saab mõne muu asja eest hoolitseda, näiteks luua kliendibaasi. Lisaks tasub lihvida enda veebilehte ja sotsiaalmeedia profiile. Sellest saab lähemalt lugeda artiklist “8 Things to Take Care of In the Meantime You Warm up a Domain for Outreach”
Kui kõik on tehtud, saab külmade meilide kampaania käima lükata. Selleks, et e-kirjade edastamise määr oleks hüppeliselt tõusev, tuleb veenduda, et potentsiaalsete klientide arv ei oleks alustuseks liiga suur. See on ülitähtis, eriti kui ei ole veel suurt kogemust seoses külmade e-kirjade saatmisega.
5. samm: koosta müügivihjete ja meilide list enne e-kirjade saatmist
Müügivihjete (lead lists) loend on otseturunduskampaaniate oluline osa. See list pakub organisatsioonidele potentsiaalsete klientide kohta teavet. Loend sisaldab infot organisatsioonide ja üksikisikute kohta, kes ei pruugi muidu ettevõtet tavalise turundustegevuse kaudu avastada. Müügivihjed võimaldavad seega laiendada ettevõtte ulatust kiiremini ja tõhusamalt.
On levinud eksiarvamus, et müügivihjete list on sama, mis meililist, kuid nii see ei ole. Meililist on praeguste ja potentsiaalsete klientide e-posti aadressite kogum, kellele saata infot oma teenuste kohta. Võrreldes müügivihjete listiga on meililist kitsam.
Müügivihjetele põhinedes saab koostada meililisti, mida hiljem segmenteerida.
Tõhus meiliturunduskampaania sõltub meilide edastatavusest, mis tõttu tuleb meililiste kontrollida. Kui teie meililistis on näiteks kehtetud meiliaadresse, kuhu kirjad kohale ei jõua, mõjub see teie kui saatja reputatsioonile halvasti, sest teie meiliaadressi võidakse hakata nägema kui rämpsposti edastajat.
E-mailide kontrollimiseks on näiteks tööriist EmailListVerify.
Lisaks tasub uurida sellist platvormi nagu apollo.io, mis on kõik-ühes müügianalüüsi platvorm koos tööriistadega, mis aitavad turundajatel leida rohkem kliente ja kontakte ning luua kaasaegne turustrateegia. Apollo.io B2B andmebaas sisaldab infot 220 miljoni kontakti ja 30 miljonit firma kohta – see hõlab nii täpseid kui ka ebatäpsemaid andmeid.
6. samm: segmenteeri meililist, et e-kirju oleks lihtsam isikupärastada
Kui olete oma meililisti koostanud, on aeg jaotada põhiline list väiksemateks segmentideks. Segmenteerimine hõlbustab meilide isikupärastamist. Just isikupärastamine on B2B meiliturunduses väga oluline samm, kuna see kategoriseerib ja rühmitab potentsiaalsed kliendid nende sarnaste joonte alusel. Kiwi Creative'i 2021. aasta tehnikaturunduse uuringu kohaselt segmenteerivad 72% tehnoloogiaettevõtetest e-kirju.
Potentsiaalsete klientide segmenteerimiseks pole üht kindlat viisi. Mõned ettevõtted teevad seda ametinimetuse järgi, teised teevad seda demograafia järgi, kolmandad võivad seda teha valupunktide või keskmise tulu või ettevõtte suuruse järgi. See sõltub sõnumist ja kampaania eesmärgist. Mida rohkem andmeid teil on potentsiaalsete klientide kohta, seda rohkem filtreid saate loendite segmenteerimisel luua ja seda sihipärasemalt teha turundust.
7. samm: personaliseeri e-kiri, mõeldes saajale
Personaliseerimine on olulisem kui kunagi varem – eriti, kui püütakse saavutada tavalisest paremat vastamise ja reageerimise määra. Kirja personaliseerimine võtab küll aega, kuid see on vältimatult vajalik, et tekitada potentsiaalsetes klientides huvi. Instapage’i uuringu põhjal toovad isikupärastatud e-kirjad kaasa ligi 6 korda suurema ostutegevuse. Igale kontaktile sama sisuga e-kirja saatmine saab reageerimise määrale aga saatuslikuks.
Tänapäeval on väga kasulikuks muutunud tehisintelligentsil põhinevad tööriistad (artificial intelligence tools, AI tools). Külmade e-kirjade isikupärastamiseks on kaht tüüpi AI tööriistasid:
- Isikupärastamistööriistad, mis teevad automaatselt uuringut teie kontaktide kohta ja koostavad isikupärastatud pealkirjasid, sissejuhatavaid lõike ja palju muud selle põhjal, mida nad leiavad.
- Kirjutamistööriistad, mis haldavad kogu meili kirjutamise protsessi.
Juba valmis kirjutatud meilide isikupärastamist pakuvad praegu vähesed ettevõtted. Rohkem leidub teenuseid, kus kirjutatakse terviklikke ja personaliseeritud e-kirju algusest lõpuni. Mõned meiliplatvormid, nagu Mailshake, Reply, Magic Sales Bot ja Instantly on oma teenuste hulka lisanud tehisintellekti abil e-kirjade kirjutamise. Instantly.ai on ühtlasi ka väga hea tarkvara meilide väljastamiseks. Ka on paljudel eraldiseisvatel tehisintellekti kirjutamistööriistadel meilide kirjutamise funktsioon. Mõned neist on Jasper, Snazzy.ai ja Lavender.
Tarbijad eelistavad tänapäeval ettevõtteid, kes kohanduvad nende individuaalsete vajadustega. Meiliturunduse kasvav trend on hüperpersonaliseeritud meilid, kus meili kujundus, tekst ja muud elemendid on kohandatud lõppkasutaja eelistuste põhjal. Seda saab teha erinevate meetoditega, näiteks sihipärase sisu edastamise, piltide ja videotega. Hüperpersonaliseerimine seisneb andmete maksimaalses kasutamises, et luua kliendile kohandatud kogemusi. Meili sisule annab see rohkem “inimlikke omadusi”.
8. samm: kirjuta meili pealkirjad ehk subject line’id
Subject line’id ehk meilide pealkirjad on nagu teie meili kinkepakend – et adressaatides tekitaks kiri põnevust, peab pealkiri neis suurt huvi äratama. Gongi müügimeili professionaali Devin Reedi sõnul on müügimeilide pealkirjade leidmiseks kaks võimalust. Need on:
- Taktikaline – selline pealkiri kirjeldab meili sisu justkui ette ja esitab väärtuspakkumise. Näide: “Kuidas kulutada PALJU vähem aega administraatori ülesannetele?”
- Müsteerium – salapärase lähenemisviisi eesmärk on tekitada lugejas uudishimu, mis motiveerib teda meili avama. Näide: “Kas administraatori ülesanded võiksid olla lihtsamad?”
Nagu Devin õigesti ütleb, peab mõlema lähenemisviisi toimimiseks oma väljavaateid väga hästi tundma. Kui kirja saajat ei huvita väärtuspakkumine, mida pealkirjas mainitakse, või teema, mille ümber on proovitud uudishimu tekitada, ei muuda see midagi.
9. samm: loo e-kirja struktuur ja järgi script’i
Koosta e-kirja avalause(d)
Tüüpilise B2B meili sisu peab olema saajat kõnetav, mistõttu on mõttekas järgida toimivaid lähenemisviise – võtta neid tekste ja suuniseid kui etteantud script’e, mis tagavad, et kirja sisus oleks esindatud vajalik info. Toome järgnevalt ühe avalause näite:
Avalause script: Ideaalkliendi profiil (Ideal Customer Profile ehk ICP) + pakkumine + ajakava + garantii
“Kirjutasime teile, kuna aitame teiesuguseid värskeid IT-ettevõtjaid, tehes 100% toimivuspõhise mudeli abil iga kuu 10–15 müügini viinud kõnet.”
Nagu näha, siis pakutakse avalauses just seda teenust, millest saajal abi oleks, ning samuti on välja toodud pakkumises konkreetne mõõdetav tulemus kindla ajavahemiku suhtes. Garantii osas on heaks lükkeks fraas “100% toimivuspõhine”, mis tekitab saajas usaldust.
Rohkem ideid script’ide jaoks leiad artiklist “Email copy. Creating great angles for your emails”.
Tasub veel kord rõhutada, et meili avasõnad peaksid olema isikupärastatud, lugejale väga spetsiifilised ja tekitama usaldust. Toome järgneva näite: "Ma tean, et haldustöö on viimane asi, millele soovite aega kulutada, eriti kui teil on vaja läbida toimik, mis on täis ettevõtte finantsteavet." Eeldades, et teie potentsiaalsed kliendid näevad probleemi administraatoritööle raisatud tundides, suudavad nad seostuda meili avalausega ja soovivad edasi lugeda.
Vaatame kolmanda näitena seda e-kaubanduse kasutajatoe Gorgias.io meili sisuteksti:
“Oleme teie veebilehelt täheldanud, et saate palju küsimusi klientidelt. Mina olen John Gorgias.io-st. Meie rakendus aitab firmade klienditoel tegeleda kõigi klientide küsimuste ja palvetega ühel ekraanil. Sel moel saab klienditoe meeskond kiiremini kõikidele klientidele vastata.
Kas arvate, et see võiks Teid aidata? Kui nii, siis mul on hea meel teada anda, et olen valmis teile demoversiooni näitama. Minu online kalendri kohtumise broneerimiseks leiate siit: -link-”
Nagu näete, on Gorgiase meeskond oma kodutöö väljavaadete osas teinud, kuna e-kiri toob koheselt välja lugeja valupunkti – nimelt selle, et ta saab palju küsimusi klientidelt. See mitte ainult ei ole asjakohane, vaid jätab saatjast ka usaldusväärse mulje – lugeja mõistab, et see on keegi, kes saab aru tema probleemidest. Parimad konksud on need, mis kutsuvad esile tunde, et "nad teavad, kes ma olen ja millega ma tegelen", ja see Gorgiase meilisõnum just seda teebki.
Loo sild saatja ja saaja vahel
Kui teie avalause on oma töö teinud ja lugejat haaranud, peaks teie e-kirja järgmine osa tuginema valupunktile ja ühendama kliendi ning teie ettevõtte. See loob ruumi oma pakkumise loomulikuks üle viimiseks vestlusesse, ilma et üleminek paistaks sunnitud või keeruline.
Võttes sama valupunkti näite nagu eelmises jaotises, vaatame, kuidas ettevõte, mis müüb toodet, et aidata klientidel administraatoritööle kuluvat aega vähendada, saab luua silla kliendi ja enda vahel. Sild võiks välja näha umbes selline:
"Te peaksite kulutama rohkem aega kvartaliaruannete koostamisele ja vähem aega arvete jälgimisele ja kulude esitamisele. Proaktiivne tarkvara aitab teil seda teha. Aitame teiega sarnastel organisatsioonidel hallata ülesandeid, mis on seotud kulude jälgimise ja arvete esitamisega, et saaksite pühenduda sellele, mida oskate kõige paremini – koostada finantsaruandeid.”
Kui teie sild kasutab probleemikeskset lähenemist, tagate, et teie e-kirjad räägivad just kliendist ja temale olulistest asjadest. Sedasi ei kao fookus.
E-kirja lõpus küsi või suuna saaja midagi tegema
Iga e-kiri peaks lõppema CTA-ga (call to action’iga) ja ideaalis peaks keskenduma ainult ühele tegevusele. Seda võib kirjeldada ka kui toimingut, mida soovite, et adressaat teeks. „Broneerige demo” või „alusta tasuta prooviperioodi” või „broneerige aeg vestluseks” on kõik näited väljaminevate meilide CTA-dest. Kõige tõhusamad CTA-d on "jah või ei" küsimused. Selle põhjuseks on asjaolu, et lugeja ei pea liiga palju mõtlema ega vastupanu osutama. Vastasel juhul kaotab ta huvi ja lõpetab lugemise.
10. samm: ära unusta follow-up e-kirjasid
Üheainsa e-kirja saatmine on vähetulemuslik. Kasulik praktika on saata seeria personaliseeritud e-kirjasid. Follow-up e-kiri on meil, mis saadetakse kliendile, kellele juba varasemalt on kirjutatud.
1. Viisaka follow-up e-kirja näidis kellelegi, keda tunnete
Järgnevalt on toodud viisakas follow-up e-kirja näidis, mida saata, kui te pole vastust saanud. Mõelge kirja saajale ja proovige mõista, miks ta ei pruukinud teie e-kirja lugeda. Selles viisakas follow-up e-kirjas on tunnistatud, miks saaja ei pruukinud meilile vastata – "Ma saan aru, et olete hõivatud".
Pealkiri: Oleks tore kuulda teist…
Kallis Ryan
Saadan uue kirja jätkuks meilile, mille ma teile varem saatsin. Mõistan, et olete hõivatud, kuid oleksin tänulik, kui vaataksite meili üle ja vastaksite mulle niipea kui võimalik.
Kui ma nädala lõpuks vastust saanud ei ole, helistan teile.
Lugupidamisega Sarah Jones
2. Follow-up e-kirja näidis, kui vastust pole saadud
Siin on näidis e-kirjast, mida saata, kui vastust pole tulnud. See on sisu poolest otsekohene ja ei ole mõeldud kellelegi, keda te teate, vaid saatmiseks mõnele üldisele e-posti aadressile või teile tundmatule isikule.
Saaja: info@podcastd.io
Pealkiri: Oleks tore kuulda teist…
Lugupeetud härra / proua,
Saadan uue kirja jätkuks meilile, mille ma teile 12. septembril saatsin. Palun, kas saate meili üle vaadata ja võimalikult kiiresti vastata?
Kui soovite meili sisu kohta üksikasjalikumalt arutada, võtke palun minuga otse ühendust.
Jään vastust ootama.
Lugupidamisega Sarah Jones
3. Õrna follow-up e-kirja näidis kellelegi, keda tunnete
Siin on üks näide, mis on vähem formaalne kui eelmised ja sobib saatmiseks kellelegi, keda tunnete.
Saaja: ryan@podcastd.io
Pealkiri: Oleks tore kuulda teist…
Tere Ryan,
Varem oli tore teiega vestelda. Võtan just ühendust, et kontrollida, kas teil oli võimalus eelnevalt teile saadetud meil üle vaadata ja kas saate sellele vastata?
Kui ma lähipäevil vastust ei saa, siis helistan teile.
Parimate soovidega, Sarah Jones
Follow-up e-kirjade kohta räägib põhjalikumalt artikkel “How to send effective follow-up emails with samples & template”.
11. samm: raporteerimine
Analüüsi pärast e-kirja saatmist vastuseid
Lõite suurepärase meilikampaania, kirjutasite suure reageerimismääraga meili ja saatsite selle oma segmenteeritud loendisse. Kuid see on vaid osa loost – see, mis juhtub pärast saatmisnupu vajutamist, on koht, kus enamik B2B ettevõtjaid “hakkab komistama”.
Jälgi ja halda e-kirjade vastuseid
Kui keegi ei jälgi teie e-kirjade vastuseid, kas on üldse mõtet kirju välja saata? Vastuste haldamine on B2B meiliturunduse strateegia oluline osa, eriti väljaminevate meilide saatmisel, kuna sellel on otsene mõju teie tegevuse tulemuslikkusele. Siin on mõned praktilised näpunäited, et muuta vastuste haldamine paremaks.
Ühenda e-kirjade vastused, et paremini jälgida kampaaniate kulgu
Ühendage meilide vastused spetsiaalses rakenduses, nt Slack’is, et jälgida vastuseid mitme postkasti ja kampaania lõikes.
Värskenda kontaktide listi regulaarselt
Värskendage regulaarselt oma kontaktide andmebaasi tellijatega ja eemaldage inimesed, kes on selgelt väljendanud, et ei soovi enam meile saada. See aitab välja filtreerida mittekasulikud vastused. Samuti on oluline likvideerida kontaktid, mis esinevad topelt.
Automatiseeri e-kirjad vastavalt olukorrale või eesmärgile
Kirjade haldamine tuleks seadistada nii, et need oleksid vastavuses selleks spetsiaalselt valitud reeglitega. Need aitavad teil automatiseerida vastuseid teatud tüüpi meilide korral (nt kontorist väljas olev vastus, automaatne vastus või tellimusest loobumise taotlus). See on eriti kasulik soojendustööriist sõnumite filtreerimisel, mis tavaliselt sisaldavad luba (vt allpool).
Allikas: https://www.divisional.co/b2b-email-guide#Email-Marketing-Steps
Analüüsi e-kirjade toimivust ja integreeri kliendihaldustarkvara
E-post on väga mõõdetav kanal, kui kasutate õiget meiliturunduse platvormi ja eriti kui integreerite CRM-i (Customer relationship management’i) meiliturundusega. Nagu eelnevalt manitud, peab oma väljavaateid väga hästi tundma. Kui kirja saajat ei huvita väärtuspakkumine, mida on pealkirjas mainitud, või teema, mille ümber on proovitud uudishimu tekitada, ei muuda see midagi.
Peamised mõõdikud on avamise määrad, klikkide määrad, vastamiste määrad ja tellimusest loobumised. Need aitavad teil mõista, kuidas kirja saajad meilis jagatud sisule reageerisid. Avamise määr näitavad, kui tõhus oli teie pealkiri, ja kas adressaadid usaldavad teid kui saatjat. Klikkide määrad näitavad, et meilis jagatud sõnum kõnetas neid ja nad olid huvitatud hankima lisateavet teie ettevõtte kohta.
Vastuste määrad näitavad, kui suur protsent meililistist oli huvitatud teiega vestlemisest, samas kui teie tellimusest loobumise määr näitab, milline osa kontaktidest ei leidnud, et meilisõnum kasulikuks oleks osutunud, ja otsustasid, et nad ei soovi teie ettevõttest enam kuulda.
Kõigi nende peamiste mõõdikute jälgimine aitab teil mõista, kui hästi teie meili lugejaskond meilide sisu vastu võtab, ja teha tulevaste kampaaniate jaoks muudatusi.
WebTailor aitab teid järgmise meilikampaaniaga!
Loe lisateavet selle kohta, kuidas me oma B2B müügivihjeid genereerime ja meilikampaaniaid seadistame. Kas oled valmis jõudma uute klientideni ja laiendama oma äri külmade e-mailidega? Võta meiega ühendust juba täna.
Kasutatud allikad: 1 https://www.liveagent.ee/mallid/kulm-muuk/ 2 https://www.cience.com/blog/b2b-sales-email-guide-how-to-nail-a-cold-email-campaign 3 https://woodpecker.co/blog/how-to-set-up-a-domain-and-mailbox-for-cold-outreach/ 6 https://www.g2.com/products/apollo-io/reviews 7 https://www.divisional.co/b2b-email-guide#Email-Marketing-Steps 8 https://smaily.com/et/eduka-kulma-kontakti-e-kirja-saladus/ 9 https://www.gmass.co/blog/cold-email-ai/#whatarecoldemailai 10 https://smaily.com/et/huperpersonaliseerimine-meiliturunduse-tulevik/ 11 https://372digital.notion.site/372digital/Email-copy-4a253b1d0528491ea9939bed95fb964e 12 https://www.flowrite.com/blog/follow-up-email
Soovid tasuta SEO raportit ja konkurentsianalüüsi?