← Vaata kõiki postitusi

tehnoloogia

TOP 10 kaubamärki, mis kasutavad Next.js-i
Ian Leman

Ian Leman

Vaata millised TOP 10 kaubamärki kasutavad Next.js-i

Next.js on laialdaselt kasutatud React.js-i raamistik, millel põhinevad mitmete tuntud brändide veebilehed ja -rakendused. Ühed näited on Netflix, Starbucks ja TikTok. Loe lähemalt, miks Next.js on hea valik nii äri kui ka arendaja jaoks. Samuti loe lisaks, millal võiks kasutada Next.js-i ja millal WordPressi

Järgnevalt tutvustame mõningaid tuntumaid ettevõtteid, kes on Next.js-i näol hea rakenduse leidnud:

  1. Netflix on maailma kõige laiema levikuga voogedastusteenus ja selle portaal https://jobs.netflix.com/ põhineb Next.js-il.
  2. Starbucks, maailma suurim kohvikukett, on järjekordne tuntud bränd, mille veebileht kasutab Next.js-i.
  3. Twitch on interaktiivne striimimisplatvorm erinevat tüüpi sisu ja meelelahutuse nautimiseks.  Next.js sobib mugavalt videoülekandeid kasutavale platvormile.
  4. **Marveli **sait https://www.marvel.com/ annab infot filmide, tegelaste ja koomiksite kohta.  Maailmatuntud brändi jaoks on Next.js suurepärane valik, et leht oleks kiire ja toimiks tõrgeteta.
  5. TikTok on väga populaarne sotsiaalmeediaplatvorm, kuhu kasutajad laadivad üles lühikesi videosid. TikToki veebileht on välja töötatud Next.js-i abil, et lehte tõhusalt skaleerida ja optimeerida miljonite aktiivsete kasutajate jaoks.
  6. Binance kujutab endast populaarset krüptovaluuta platvormi, mis pakub uudiseid ja võimalust erinevat krüptot nii osta kui ka müüa. Next.js tuleb suurepäraselt vastu sellise tehniliselt nõudliku platvormi vajadustele.
  7. Nintendo puhul on tegemist suuruselt kolmanda Jaapani börsiettevõtte ja videomängude tootjaga. 6 Sellise mastaabiga ettevõtte ametliku lehe jaoks on Next.js just sobiv valik.
  8. Target on tuntud ettevõte ja ühtlasi USA suuruselt seitsmes jaemüüja. Targeti ametik veebileht sisaldab ka e-poodi ning põhineb Next.js-il – seega on antud raamistik väga hea valik nõudlike ja suurte e-poodide jaoks.
  9. Nike on samuti maailmakuulus USA bränd, mis on spetsialiseerunud spordi- ja vabaajarõivaste ning sporditarvete tootmisele, olles selles valdkonnas ühtlasi maailma suurim ettevõte. Nike’i veebileht omab samuti e-poodi, mis veelkord kinnitab Next.js-i sobivust e-kaubanduse jaoks.
  10. Notion loodi selleks, et aidata ettevõtete või organisatsioonide liikmetel kooskõlastada tähtaegu, eesmärke ja ülesandeid. See tarkvaraplatvorm aitab suurendada tõhusust ja tootlikkust. Järjekordne tehniliselt nõudlik Next.js-il põhinev platvorm tõestab selle raamistiku võimekust tulla vastu mis tahes tehnilistele või ärilistele nõudmistele.

Kasutatud allikad: 1 https://pagepro.co/blog/what-is-nextjs/ 2 https://en.wikipedia.org/wiki/Next.js 3 https://nextjs.org/showcase 4 https://et.wikipedia.org/wiki/Starbucks 5 https://pagepro.co/blog/nextjs-websites-examples/#next-js-examples-of-web-portals 6 https://et.wikipedia.org/wiki/Nintendo 7 https://en.wikipedia.org/wiki/Target_Corporation 8 https://et.wikipedia.org/wiki/Nike_(ettev%C3%B5te) 9 https://en.wikipedia.org/wiki/Notion_(productivity_software)

Contact hero vector union img

Kontakt

Loome kvaliteetseid veebilehti ning pakume digturunduse täislahendust keskendudes SEO, tasulise reklaami ja e-maili turundusele. Võta meiega ühendust meili teel või

broneeri tasuta 30-minutiline kõne
Grupp

WebTailor on osa DevTailor Groupist, mis arendab mobiilirakendusi, veebirakendusi ja riistvaraprojekte.

Kontakt

Turundus ja müük

ian@webtailor.ee

Make It Bit OÜ

Registrikood

16532093

KMKR nr

EE102519693

Aadress

Laeva 2

Creative Union

10111 Tallinn

Estonia