tehnoloogia
Ian Leman
Vaata millised TOP 10 kaubamärki kasutavad Next.js-i
Next.js on laialdaselt kasutatud React.js-i raamistik, millel põhinevad mitmete tuntud brändide veebilehed ja -rakendused. Ühed näited on Netflix, Starbucks ja TikTok. Loe lähemalt, miks Next.js on hea valik nii äri kui ka arendaja jaoks. Samuti loe lisaks, millal võiks kasutada Next.js-i ja millal WordPressi.
Järgnevalt tutvustame mõningaid tuntumaid ettevõtteid, kes on Next.js-i näol hea rakenduse leidnud:
- Netflix on maailma kõige laiema levikuga voogedastusteenus ja selle portaal https://jobs.netflix.com/ põhineb Next.js-il.
- Starbucks, maailma suurim kohvikukett, on järjekordne tuntud bränd, mille veebileht kasutab Next.js-i.
- Twitch on interaktiivne striimimisplatvorm erinevat tüüpi sisu ja meelelahutuse nautimiseks. Next.js sobib mugavalt videoülekandeid kasutavale platvormile.
- **Marveli **sait https://www.marvel.com/ annab infot filmide, tegelaste ja koomiksite kohta. Maailmatuntud brändi jaoks on Next.js suurepärane valik, et leht oleks kiire ja toimiks tõrgeteta.
- TikTok on väga populaarne sotsiaalmeediaplatvorm, kuhu kasutajad laadivad üles lühikesi videosid. TikToki veebileht on välja töötatud Next.js-i abil, et lehte tõhusalt skaleerida ja optimeerida miljonite aktiivsete kasutajate jaoks.
- Binance kujutab endast populaarset krüptovaluuta platvormi, mis pakub uudiseid ja võimalust erinevat krüptot nii osta kui ka müüa. Next.js tuleb suurepäraselt vastu sellise tehniliselt nõudliku platvormi vajadustele.
- Nintendo puhul on tegemist suuruselt kolmanda Jaapani börsiettevõtte ja videomängude tootjaga. 6 Sellise mastaabiga ettevõtte ametliku lehe jaoks on Next.js just sobiv valik.
- Target on tuntud ettevõte ja ühtlasi USA suuruselt seitsmes jaemüüja. Targeti ametik veebileht sisaldab ka e-poodi ning põhineb Next.js-il – seega on antud raamistik väga hea valik nõudlike ja suurte e-poodide jaoks.
- Nike on samuti maailmakuulus USA bränd, mis on spetsialiseerunud spordi- ja vabaajarõivaste ning sporditarvete tootmisele, olles selles valdkonnas ühtlasi maailma suurim ettevõte. Nike’i veebileht omab samuti e-poodi, mis veelkord kinnitab Next.js-i sobivust e-kaubanduse jaoks.
- Notion loodi selleks, et aidata ettevõtete või organisatsioonide liikmetel kooskõlastada tähtaegu, eesmärke ja ülesandeid. See tarkvaraplatvorm aitab suurendada tõhusust ja tootlikkust. Järjekordne tehniliselt nõudlik Next.js-il põhinev platvorm tõestab selle raamistiku võimekust tulla vastu mis tahes tehnilistele või ärilistele nõudmistele.
Kasutatud allikad: 1 https://pagepro.co/blog/what-is-nextjs/ 2 https://en.wikipedia.org/wiki/Next.js 3 https://nextjs.org/showcase 4 https://et.wikipedia.org/wiki/Starbucks 5 https://pagepro.co/blog/nextjs-websites-examples/#next-js-examples-of-web-portals 6 https://et.wikipedia.org/wiki/Nintendo 7 https://en.wikipedia.org/wiki/Target_Corporation 8 https://et.wikipedia.org/wiki/Nike_(ettev%C3%B5te) 9 https://en.wikipedia.org/wiki/Notion_(productivity_software)
Soovid tasuta SEO raportit ja konkurentsianalüüsi?