B2B e-maili turundus
Alates leadide leidmisest kuni kohtumiste kokkuleppimiseni, WebTailori turundusekspertide ja uue tehnoloogia abil aitame teie ettevõttel potentsiaalsete klientideni jõuda.
Kuidas teeb WebTailor e-maili turundust?
Toote/teenuse põhjalik analüüs ja taustauuring
Enne müügisõnumite kirjutamist tutvume põhjalikult toote/teenusega. Relavantsete kampaaniate loomiseks on oluline on aru saada millist probleemi lahendatakse ja mis väärtust pakutakse.
Kliendiprofiili loomine
Esmalt loome ideaalse kliendi profiili, millest edaspidi lähtudes loome kampaaniat puudutava kontaktibaasi. Mida spetsiifilisem on kliendiprofiil, seda suurem on tõenäosus, et jõuame oma sõnumiga õige inimeseni.
Müügisõnumite kirjutamine
Müügisõnumeid kirjutades kasutame toote või teenuse müüjalt saadud sisendit. Proovime kasutada võimalikult palju edulugusid, rahulolevate klientide tsitaate ning teenuse või toote kvaliteeti ja efektiivsust tõestavat statistikat. Tekste kirjutades kasutame erinevaid tööriistu, et kiri oleks võimalikult personaalne. Müügisõnumite peamine eesmärk on tekitada kliendis huvi, mis viiks kõne või kohtumiseni.
Domeeni ja e-mailide ülessoojendamine
E-maili kampaaniate jaoks ei kasuta me ettevõtte enda domeeni, vaid ostame hoopis sarnase nime/kõlaga domeenid millele lisame ka vajalikud turvafiltrid. Domeeni ülessoojendamine e. domain warm-up tähendab tehisintellekti abil varieeruva mahuga kirjade väljasaatmist ja avamist 10 kuni 21 päeva. Domeeni ülessoojendamine välistab e-kirjade rämpsposti sattumise.
Kampaaniate optimeerimine ja raporteerimine
Pärast domeeni ülessoojendamist võib e-maili kampaaniaga alustada. Ajal mil kampaaniad on töös, toimub igapäevane analüüs. Pealkirjade ja sisu jaoks kasutame A/B testimist, vastame kampaania vastustele ning koostame iganädalase raporti, mida ka kliendiga jagame. E-maili kampaaniate puhul saab esimese nädalaga aru, kas sisu ja sõnum töötab, vastavalt millele saab muudatusi koheselt ellu viia.
Koostöö HappyMe'ga
WebTailori loodud B2B e-maili kampaania HR tarkvarale HappyMe nägi ette 373 potentsiaalse kliendiga kontakteerumist. Nendest 318 ehk 85% avasid neile saadetud hüperpersonaliseeritud e-kirja. 137 ehk 36.7% vastasid.
WebTailoril on teadmisi ja kompetentsi, et luua ka sinu ärile B2B e-maili kampaania, mille kirjade vastamise määr on üle 35% – kas oskad peaast öelda kui palju käibepotentsiaali annaks sinu ärile 137 uut lead’i?
Soovid tasuta SEO raportit ja konkurentsianalüüsi?
Võta meiega ühendust
Sooviksid omal käel proovida email B2B e-maili turundust?
Kirjutasime detailse juhendi, kuidas oma ettevõttele edukas e-maili kampaania seadistada. Blogipostituses käsitleme domeeni seadistamisest ja soojendamisest, meililistide koostamisest ning personaliseeritud e-mailide kirjutamisest. Loe lähemalt meie blogipostitusest.