turundus
Ian Leman
SEO edulugu finantssektoris
Digiturunduses räägivad tulemused enda eest. Meil on hea meel jagada ühe enda Eesti finantssektoris tegutseva kliendi suurepärast SEO edulugu.
Lühidalt ettevõttest
Meie klient on kodumaisel kapitalil asutatud Eesti ettevõte. Eesti finantssektoris seisavad väikeettevõtjad ja ettevõtted sageli silmitsi piiratud võimalustega kapitali kaasamiseks. Traditsioonilised pangad nõuavad ärilaenude jaoks pikki protsesse, aktsepteerides tagatisena ainult kinnisvara esmase hüpoteegi laenu. Meie klient pakub aga kohandatud finantstooteid, mis vastavad paremini nende klientide vajadustele.
SEO-ga konkureerimise väljakutsed Eesti finantssektoris
Eesti finantsturul domineerivad suured ettevõtted nagu SEB, Swedbank ja LHV, kellega on väiksematel finantsettevõtetel keeruline konkureerida. Suurtel pankadel on suured turunduseelarved, mistõttu on väiksematel osalejatel raske nähtavust saavutada. WebTailori eesmärk on aidata enda kliendil vaatamata piiratud ressurssidele veebis konkureerida. Meie lähenemisviis oli olla rahaliselt tõhus ja strateegiliselt nutikas.
SEO-ga nähtavuse tõstmine
Meie klient pöördus meie poole eesmärgiga saavutada pikaajaline online-nähtavus ja ärikasv. Tõhusal SEO-l on selles strateegiline tähtsus. Esimesed sammud olid põhjalik SEO ja veebilehe analüüs, tuvastasime asjakohased märksõnad, mille põhjal optimeerisime nende veebilehe. Lisaks koostasime nende blogi jaoks agressiivse sisustrateegia, kirjutades igas kalendrikuus 6 blogipostitust – see on märkimisväärselt rohkem, võrreldes meie tavapärase strateegiaga, milleks on kaks postitust kuus. Selle lähenemise eesmärk on tugevdada kliendi veebipõhist kohalolekut ja saavutada tulemused kiirelt.
Esimesed neli kuud tõid äärmiselt rahuldavad SEO tulemused
SEO-ga alustamisest alates on kliendi veebisaidil orgaaniline liiklus kasvanud muljetavaldavad 38%. See tõus on viinud nad otsingumootori tulemuste lehtede esikohtadele. See omakorda meelitab nende saidile rohkem teenusest huvitatud külastajaid. Klient on olnud tunnistajaks kvaliteetsete päringute märkimisväärsele 40%-lisele tõusule. Need ei ole lihtsalt juhuslikud päringud; nad on reaalse kavatsusega potentsiaalsed kliendid, kes on pakutavatest teenustest tõeliselt huvitatud.
Selle edu taga on efektiivne SEO-strateegia. Oleme hoolikalt sihtinud olulisi märksõnu, saavutades neist kümne puhul ihaldatud SERP-i esikoha. Lisaks 25 muud asjakohast märksõna viinud nad esimesele lehele. Klient on SERP tulemustes tõusnud ka paljude muude asjakohaste märksõnadega, mis samuti üldisele edule kaasa aitab. Need tulemused tagavad nähtavuse paljude erinevate otsingupäringute tulemustena.
WebTailor aitab teid SEO-ga
See näide annab tunnistust, et ka suure konkurentsiga turul pole SEO-ga edu saavutamiseks üüratut eelarvet vaja - suure edu saab saavutada nutika strateegia ja andmepõhiste otsustega.
Kui tunned, et ka Sinu ettevõtte edust on puudu SEO, võta ühendust! Teeme Sulle hea meelega tasuta SEO auditi!
Soovid tasuta SEO raportit ja konkurentsianalüüsi?