Tasuline reklaam
Kuidas kavatseb teie ettevõte oma kaubamärki digiturunduses märgatavaks muuta? Tasuline reklaam ehk PPC on üks digiturunduse meetoditest müügi ja liikluse suurendamiseks.
Milliseid kanaleid kasutame?
Google otsingumootori reklaam
Tasuline otsing keskendub märksõnade sihtimisele ja tekstipõhiste reklaamide kasutamisele. Reklaamijad optimeerivad märksõnu, et kuvada veebikasutajatele lühikesi reklaame, teenusepakkumisi, tooteloendeid või videoid. Reklaame võib paigutada otsingumootoritesse (nt Google'i otsing) ja ka mobiilirakendustele ja videotele.
Meta reklaam ja Google Display
Visuaalne reklaam aitab kasutajatel leida ettevõtteid nende huvide ja käitumismustrite põhjal. Meta reklaamid ilmuvad ainult Meta reklaamiplatvormidel (Facebook, Messenger, Instagram). Google Display reklaamid ilmuvad Google'i platvormidel (YouTube, Google Finance, Gmail). Reklaame on erinevates vormingutes (pilt, video, kataloog) ning neid saab sihtida spetsiifilistele sihtrühmadele.
Muud kanalid (TikTok reklaam)
Soovi korral pakume ka muid võimalusi ja platvorme tasuliste reklaamide tegemiseks, olgu selleks kas Twitch, Reddit, Quora, TikTok või midagi uut. Reklaame paigutame ja disainime vastavalt ettevõtte eesmärkidele ja sihtrühmale. WebTailor on ametlik TikToki reklaamide partner, mis võimaldab teha reklaami välisturgudele.
Koostöö MuHooviga
Sotsiaalmeedia reklaamide täislahendus
Kaasasutaja ja turundusjuht – Muhoov
"WebTailori abiga saime Muhoovile uued professionaalsed pildid ja reklaamide teostuse. Pakutud teenuse tegi mugavaks WebTailori poolne modellide scoutimine ja müüginumbrite põhjal pildistamise asukohtade kaardistamine.”
WebTailor pakub enda klientidele sotsiaalmeedia reklaamide otsast lõpuni teostust. Täislahendus hõlmab fotomaterjali (lokatsioonides ja stuudios), tekstide kirjutamist (copywriting), reklaamide seadistust ja kampaania optimeerimist.
Soovid tasuta SEO raportit ja konkurentsianalüüsi?
Võta meiega ühendust
Otsingumootori reklaam vs visuaalne reklaam - kumb on sinu ettevõttele kasulikum?
Kirjutasime blogipostituse, kus lahkasime tasuliste reklaamide erinevusi. Nimelt käsitlesime otsingumootori ja visuaalse reklaamide olemust, nende plusse ja miinuseid ning hübriidlahenduse võimalust. Loe rohkem, et teada saada, milline variant on sinu äri jaoks parem.